Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
The changing role of marketing research at museums
Publicatiedatum:
01-01-2002
Nr. 7 : July, C-1-12
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: C-1-12)
Publicatie
Publicatiejaar:
2002
Insights, 2002, July
Geselecteerde artikels (9)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Marketing
Toerisme en onderzoek
Auteur
(1)
Ceri Thomas
Gerelateerde items
Persartikel
17-07-2024
Korte vakanties doen ons meer deugd dan lange blijkt uit onderzoek van Tempo-Team
Persartikel
12-10-2023
Toerisme Vlaanderen, Gault&Millau en CityD brengen de wereld van kasteelrestaurants in kaart om een weloverwogen herbestemming te faciliteren
Persartikel
07-10-2023
Kan fietscorridor ergernis over 'loslopende toeristen' in Brugse Katelijnestraat indijken? “Het is de wereld op zijn kop”
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden