Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
The effects of quality and satisfaction on awareness and behavioral intentions: exploring the role of a wine festival
Publicatiedatum:
01-01-2008
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 279-288)
Publicatie
Publicatiejaar:
2008
Journal of Travel Research, 2008, 3
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
SooCheong Jang
Jingxue Yuan
Termen
(2)
Wijntoerisme
Klantentevredenheid toerisme
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
Dossier: Fêtes (ré)inventées
Vakartikel
01-01-2012
Festival visitors' satisfaction and loyalty: an example of small, local and municipality organized festival
Vakartikel
01-01-2009
Examining the festival attributes that impact visitor experience, satisfaction and re-visit intention
Vakartikel
01-01-2006
Examining the mediating role of festival visitors' satisfaction in the relationship between service quality and behavioral intentions
Vakartikel
01-01-2005
An analysis of wine festivals attendees' motivations: a synergy of wine, travel and special events?
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink