Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
The effects of quality and satisfaction on awareness and behavioral intentions: exploring the role of a wine festival
Publicatiedatum:
01-01-2008
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 279-288)
Publicatie
Publicatiejaar:
2008
Journal of Travel Research, 2008, 3
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Wijntoerisme
Klantentevredenheid toerisme
Auteur
(2)
SooCheong Jang
Jingxue Yuan
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
Dossier: Fêtes (ré)inventées
Vakartikel
01-01-2012
Festival visitors' satisfaction and loyalty: an example of small, local and municipality organized festival
Vakartikel
01-01-2009
Examining the festival attributes that impact visitor experience, satisfaction and re-visit intention
Vakartikel
01-01-2006
Examining the mediating role of festival visitors' satisfaction in the relationship between service quality and behavioral intentions
Vakartikel
01-01-2005
An analysis of wine festivals attendees' motivations: a synergy of wine, travel and special events?