Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
The implications of hotel employee attitudes for the development of quality tourism: the case of Cyprus
Publicatiedatum:
01-01-2003
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 687-697)
Publicatie
Publicatiejaar:
2003
Tourism Management, 2003, 6
Geselecteerde artikels (9)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(3)
Management en toerisme
Hotels
Cyprus
Auteur
(1)
Gill Forster
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
Hotel revenue management: a critical literature review
Vakartikel
01-01-2010
The importance of the firm and destination effects to explain firm performance
Vakartikel
01-01-2005
The impact of Turkey's economic crisis of February 2001 on the tourism industry in Northern Cyprus
Vakartikel
01-01-2004
The perception of small and medium sized tourism accommodation providers on the impacts of the tour operators' power in Eastern Mediterranean
Vakartikel
01-01-2004
Customers complaints and organizational responses: a study of hotel guests in Northern Cyprus