Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Tourists' perceptions of hotel frontline employees' questionable job-related behaviour
Publicatiedatum:
01-01-2000
Nr. 2
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 121-134)
Publicatie
Publicatiejaar:
2000
Tourism Management, 2000, 2
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Chak-keung Simon Wong
Termen
(2)
Tewerkstelling in toerisme
Hotels
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2010
Relative efficacy of organizational support and personality traits in predicting service recovery and job performances: a study of frontline employees in Turkey
Vakartikel
01-01-2009
Human resource management: a troubling issue for the global hotel industry
Vakartikel
01-01-2009
Work engagement among hotel managers in Beijing, China: potential antecedents and consequences
Vakartikel
01-01-2006
The effects of work role and family role variables on psychological and behavioral outcomes of frontline employees
Vakartikel
01-01-2004
Advancing organizational effectiveness and knowledge management implementation
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink