Artikel - Persartikel

Veranderingstraject De Panne: De organisatie verbouwen op maat van de klant

Oorspronkelijke titel: Personeel en organisatie: De organisatie verbouwen op maat van de klant: veranderingstraject De Panne
Bron: vvsg.be
13-10-2022
Publicatiedatum: 01-11-2022

De nieuwe bestuursploeg van De Panne liet in 2019 in het meerjarenplan een ambitieuze vernieuwingsoperatie voor de organisatie optekenen, met professionalisering en digitalisering als speerpunten, en een klantgerichte werking als hoogste doel. Algemeen directeur Wim Jonckheere en HR-manager Grégory Brunin doen voor Lokaal het relaas van de stenen die sindsdien werden verlegd. ‘Ik weet niet of het een goed verhaal is, maar het is in elk geval moeilijk genoeg, en noodzakelijk,’ lacht Wim Jonckheer

Bron: https://www.vvsg.be/kennisitem/vvsg/in-lokaal-november-2022-personeel-en-organisatie-de-organisatie-verbouwen-op-maat-van-de-klant-veranderingstraject-de-panne - 04-11-2022
Online raadpleegbaar
Enkel raadpleegbaar via betalende login
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen