Artikel - Vakartikel

Wij zijn een familiebedrijf! Maar (hoe) communiceren we dat?

Bron: hmr.nl
24-06-2024
Publicatiedatum: 01-06-2024

Familiebedrijven hebben een geweldige kans om een onderscheidende identiteit uit te dragen en daarmee een voordeel te creëren ten opzichte van concurrenten. Toch blijken er grote verschillen te zijn in de mate waarin en de manier waarop zij zichzelf als zodanig profileren. In dit artikel gaat Albertha J. Wielsma in op die overwegingen van familiebedrijfsondernemers en laat ze zien waarom deze bedrijven zo van elkaar verschillen in hun profilering.

 

Bron: https://hmr.nl/artikel/wij-zijn-een-familiebedrijf-maar-hoe-communiceren-we-dat/ - 04-07-2024
Online raadpleegbaar
Enkel raadpleegbaar via betalende login
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Auteur(1)
Albertha J. Wielsma
Termen(3)
Familiebedrijven
Bedrijfscommunicatie
Marketingstrategieën