Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Worker and consumer face-off on cultural distance and satisfaction
Publicatiedatum:
01-01-2009
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 37-52)
Publicatie
Publicatiejaar:
2009
Tourism Review, 2009, 4
Geselecteerde artikels (5)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
William C. Gartner
Asli D.A. Tasci
Yasin Boylu
Termen
(3)
Tewerkstelling in toerisme
Arbeidstevredenheid
Turkije
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2010
Relative efficacy of organizational support and personality traits in predicting service recovery and job performances: a study of frontline employees in Turkey
Vakartikel
01-01-2010
Linkages between creativity and intention to quit: an occupational study of chefs
Vakartikel
01-01-2009
Path analysis of organizational commitment, job involvement and job satisfaction in Turkish hospitality industry
Vakartikel
01-01-2009
Work engagement among hotel managers in Beijing, China: potential antecedents and consequences
Vakartikel
01-01-2006
The effects of work role and family role variables on psychological and behavioral outcomes of frontline employees
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink