Publicatie - Tijdschrift

RetailTrends, 2019, 4

Bron: RetailTrends, 2019, 4
25-09-2024
Publicatiejaar: 2019 Editie: 4
Fysiek in de collectie

Geselecteerde artikels (2)

Persartikel
Publicatiedatum 23-04-2019

Serveillance in fysieke winkel hetzelfde als online

Consumenten zijn bereid om hun gegevens te delen met retailers als zij er ook voordeel bij hebben. Dat stelt retailfuturist Doug Stephens in het aprilnummer van RetailTrends. Op die manier is personalisatie niet alleen online, maar ook in de fysieke winkel...
Persartikel
Publicatiedatum 05-04-2019

Bol.com en Albert Heijn blijven sterkste merken

Bol.com is voor het vijfde jaar op rij het sterkste retailmerk van Nederland. Dat blijkt uit het Retail Merkenonderzoek 2018 van Hendrik Beerda Brand Consultancy, dat traditiegetrouw in het aprilnummer van RetailTrends is gepubliceerd.
Is editie van
Termen(2)