Publicatie - Tijdschrift

RetailTrends, 2021, 185 (juli)

Bron: retailtrends.nl
05-07-2021
Publicatiejaar: 2021 Editie: 185 (juli)
Fysiek in de collectie

Geselecteerde artikels (4)

Persartikel
Publicatiedatum 05-07-2021

Met een eigen pop-upconcept maakt Wereldhave die verrassingen een vast onderdeel van zijn winkelcentra

Zowel startups als retailmerken die al langer aan de weg timmeren maken sinds jaar en dag gebruik van leegstaande winkelruimten. Pop-upstores zijn een beproefd middel om overtollige collecties aan te bieden of een nieuw product testen. Let je even niet...
Persartikel
Publicatiedatum 05-07-2021

Waarom retailmerken uit binnen- en buitenland op het podium klimmen om interactief met de consument te generen

Authenticiteit en 'het persoonlijke' staan centraal. "Clubhouse wordt nu nog veel gebruikt voor personal bran­ding", zegt Marcus Polman. Polman is als foodexpert regelmatig actief op Ctubhouse en was betrokken bij Albert Heijns eerste sessie op het platform....
Persartikel
Publicatiedatum 05-07-2021

Amazon is sinds afgelopen voorjaar actief in een voor de techgigant nieuwe markt: de kappersbranche

Het bedrijf wil een ecosysteem worden waar klanten voor alles terecht kunnen. En dat alles wordt wel heel letterlijk genomen. Sinds kort kun je namelijk ook bij Amazon terecht om je haar eens goed onder handen te laten nemen. 
Persartikel
Publicatiedatum 05-07-2021

Britse webshops zien EU-klanten afhaken: dit is de impact van de Brexit

Deze zomer, op 1 juli, is het een half jaar geleden dat Brexit officieel werd. Er gelden nieuwe regels tussen het Verenigd Koninkrijk en de Europese Unie. Wat merken Nederlandse retailers ervan? Een tussenbalans.
Is editie van