Publicatie - Tijdschrift

RetailTrends, 2022, 190 (april)

Bron: retailtrends.nl
16-12-2021
Publicatiejaar: 2022 Editie: 190 (april)
Online raadpleegbaar
Enkel raadpleegbaar via betalende login

Geselecteerde artikels (3)

Vakartikel
Publicatiedatum 21-04-2022

Hoe je als merk profiteert van hypes

Hypes zijn aantrekkelijk voor zowel consumenten als merken. Merken die almaar meegaan in wat op dat moment hot is komen echter in de problemen, stelt strateeg en designexpert Alain Sylvain. Pas als je ze vanuit je eigen merkwaarden benadert kunnen hypes...
Vakartikel
Publicatiedatum 21-04-2022

Wie pakt de regie in de keten? Hoe kan je reageren op het retail model van verticale integratie

Steeds meer partijen strijden om controle over de waardeketen. Verticalisering levert meer marge op en is een geducht prijswapen ten opzichte van de concurrentie. Wie hier niet op reageert ziet zijn markt uithollen of zelfs verdwijnen.
Vakartikel
Publicatiedatum 21-04-2022

Rumag: hoe je een gevallen merk weer opbouwt

Bewonderend en – eerlijk is eerlijk – een tikje afgunstig kijken andere merken naar Rumag. Het edgy lifestylemerk domineert de timeline van die ongrijpbare consumentengroepen:  millennials en gen z'ers. Maar dan dondert de boel in elkaar. Medeoprichter...
Is editie van