Publicatie

Te mooi om (niet) waar te zijn : klantgericht organisatieontwerp in social profit

Publicatiejaar: 2018 Aantal pagina's: 330

Mensen die in social profit werken zijn heel erg begaan met hun cliënten, bewoners, bezoekers, gebruikers, patiënten, burgers en belanghebbenden. Waarom hebben deze organisaties het dan toch soms nog moeilijk om voluit voor de klant te gaan? Wat houdt hen tegen om – net zoals sommige profitspelers – alles op alles te zetten voor de klant? Voor alles zal wel een reden en redenering te vinden zijn. Tussen droom en daad staan steeds wetten in de weg en praktische bezwaren. In dit boek probeert aute

Bron: http://zoeken.bibliotheek.be/detail/Tom-Vandooren/Te-mooi-om-(niet)-waar-te-zijn-klantgericht/Boek/?itemid=%7Clibrary%2Fmarc%2Fv - 15-02-2019
Fysiek in de collectie
Is raadpleegbaar bij
Catalogus openbare bibliotheken Vlaanderen
https://bibliotheek.be/catalogus/tom-vandooren/te-mooi-om-niet-waar-te-zijn-klantgericht-organisatieontwerp-social-profit/boek/l
Auteur(1)
Tom Vandooren
Termen(5)
Social Profit
Klantentevredenheid
Strategisch management
Bedrijfsstrategieën
Marketingstrategieën