Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Managing customer satisfaction and retention : a case of tourist destinations, turkey
Publicatiedatum:
01-01-2001
Nr. 2
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 153-168)
Publicatie
Publicatiejaar:
2001
Journal of Vacation Marketing, 2001, 2
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Atila Yüksel
Termen
(3)
Destination marketing
Klantentevredenheid
Turkije
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2010
Web-based destination marketing: do official city culture and tourism websites' in Turkey consider international guidelines?
Vakartikel
01-01-2008
Influence of politics and media in the perceptions of Turkey as a tourism destination
Vakartikel
01-01-2007
Incorporating local and international cuisines in the marketing of tourism destinations: the cases of Hong Kong and Turkey
Vakartikel
01-01-2006
A content analysis of repeaters' self-perceptions of tourist destinations
Vakartikel
01-01-2005
Managing relations in a learning model for bringing destinations in need of assistance into contact with good practice
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink