Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Credibility of online reviews and initial trust: the roles of reviewer's identity and review valence
Publicatiedatum:
01-01-2012
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 185-195)
Publicatie
Publicatiejaar:
2012
Journal of Vacation Marketing, 2012, 3
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(3)
Toeristische info
E-toerisme
Online beoordeling
Auteur
(3)
Tekle Shanka
Sony Kusumasondjaja
Christopher Marchegiani
Gerelateerde items
Persartikel
01-01-2012
Verblijfsrecreatie speelt onvoldoende in op de nieuwe consument: reviewsites hebben grote invloed
Vakartikel
01-01-2012
Using travel blogs to examine the postconsumption behavior of tourists
Vakartikel
01-01-2012
Computer-assisted Webnography: a new approach to online reputation management in tourism
Vakartikel
01-01-2012
Culture and service-related positive disconfirmations: an application of travel blog analysis
Vakartikel
01-01-2012
Dossier: Innovation, information & médiation: compte rendu de la 21e éditon de l'Université d'été du tourisme rural (Bergerac, septembre 2011)