Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Developing a new DMO marketing evaluation framework: the case of visit Wales
Publicatiedatum:
01-01-2012
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 73-89)
Publicatie
Publicatiejaar:
2012
Journal of Vacation Marketing, 2012, 1
Geselecteerde artikels (4)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Destination marketing
Wales
Auteur
(2)
Annette Pritchard
Nigel J. Morgan
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
Dossier: Marques de destination: des stratégies de plus en plus partagées
Vakartikel
01-01-2011
Problematizing the concept of tourism destination: an analysis of different theoretical approaches
Vakartikel
01-01-2009
Size matters! Increasing DMO effectivenes and extending tourism destination boundaries
Vakartikel
01-01-2007
The destination promotion triad: understanding asymmetric stakeholder interdependencies among the city, hotels and DMO
Vakartikel
01-01-2007
New paradigms in city tourism management: redefining destination promotion