Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Size matters! Increasing DMO effectivenes and extending tourism destination boundaries
Publicatiedatum:
01-01-2009
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 309-327)
Publicatie
Publicatiejaar:
2009
Tourism, 2009, 3
Geselecteerde artikels (2)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Destination marketing
Zwitserland
Auteur
(3)
Thomas Bieger
Christian Laesser
Pietro Beritelli
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
Developing a new DMO marketing evaluation framework: the case of visit Wales
Vakartikel
01-01-2012
Dossier: Marques de destination: des stratégies de plus en plus partagées
Vakartikel
01-01-2011
Problematizing the concept of tourism destination: an analysis of different theoretical approaches
Vakartikel
01-01-2007
The destination promotion triad: understanding asymmetric stakeholder interdependencies among the city, hotels and DMO
Vakartikel
01-01-2007
New paradigms in city tourism management: redefining destination promotion