Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Experience quality, perceived value, satisfaction and behavioral intentions for heritage tourists
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 29-35)
Publicatie
Publicatiejaar:
2009
Tourism Management, 2010, 1
Geselecteerde artikels (11)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Ching-Fu Chen
Fu-Shian Chen
Termen
(3)
Belevingstoerisme
Klantentevredenheid toerisme
China
Gerelateerde items
Persartikel
01-01-2010
Vrijetijdssector van groot economisch belang, maar hoeveel is er nu genoten?
Vakartikel
01-01-2010
The impact of customer-to-customer interaction on cruise experience and vacation satisfaction
Vakartikel
01-01-2010
The tourist experience: exploring the relationship between tourist satisfaction and destination loyalty
Vakartikel
01-01-2010
Implications of host-guest interactions for tourists' travel behaviour and experiences
Vakartikel
01-01-2009
Effects of travel motivation, past experience, perceived constraint, and attitude on revisit intention
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink