Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Experience quality, perceived value, satisfaction and behavioral intentions for heritage tourists
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 29-35)
Publicatie
Publicatiejaar:
2009
Tourism Management, 2010, 1
Geselecteerde artikels (11)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(3)
Belevingstoerisme
Klantentevredenheid toerisme
China
Auteur
(2)
Ching-Fu Chen
Fu-Shian Chen
Gerelateerde items
Persartikel
01-01-2010
Vrijetijdssector van groot economisch belang, maar hoeveel is er nu genoten?
Vakartikel
01-01-2010
The impact of customer-to-customer interaction on cruise experience and vacation satisfaction
Vakartikel
01-01-2010
Implications of host-guest interactions for tourists' travel behaviour and experiences
Vakartikel
01-01-2010
The tourist experience: exploring the relationship between tourist satisfaction and destination loyalty
Vakartikel
01-01-2009
Effects of travel motivation, past experience, perceived constraint, and attitude on revisit intention