Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
The impact of customer-to-customer interaction on cruise experience and vacation satisfaction
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 79-92)
Publicatie
Publicatiejaar:
2010
Journal of Travel Research, 2010, 1
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(4)
Relatiemanagement
Belevingstoerisme
Klantentevredenheid toerisme
Cruisetoerisme
Auteur
(1)
Cathy H.C. Hsu
Gerelateerde items
Persartikel
01-01-2010
Vrijetijdssector van groot economisch belang, maar hoeveel is er nu genoten?
Vakartikel
01-01-2010
Experience quality, perceived value, satisfaction and behavioral intentions for heritage tourists
Vakartikel
01-01-2010
The tourist experience: exploring the relationship between tourist satisfaction and destination loyalty
Vakartikel
01-01-2009
Examining the festival attributes that impact visitor experience, satisfaction and re-visit intention
Vakartikel
01-01-2008
Visitors' experience, mood and satisfaction in a heritage context: evidence from an interpretation center