Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
The impact of customer-to-customer interaction on cruise experience and vacation satisfaction
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 79-92)
Publicatie
Publicatiejaar:
2010
Journal of Travel Research, 2010, 1
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Cathy H.C. Hsu
Termen
(4)
Relatiemanagement
Belevingstoerisme
Klantentevredenheid toerisme
Cruisetoerisme
Gerelateerde items
Persartikel
01-01-2010
Vrijetijdssector van groot economisch belang, maar hoeveel is er nu genoten?
Vakartikel
01-01-2010
Experience quality, perceived value, satisfaction and behavioral intentions for heritage tourists
Vakartikel
01-01-2010
The tourist experience: exploring the relationship between tourist satisfaction and destination loyalty
Vakartikel
01-01-2009
Examining the festival attributes that impact visitor experience, satisfaction and re-visit intention
Vakartikel
01-01-2008
Visitors' experience, mood and satisfaction in a heritage context: evidence from an interpretation center
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink