Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Tourist purchase decision involvement and information preferences
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 138-148)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Journal of Vacation Marketing, 2004, 2
Geselecteerde artikels (9)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
Liping A. Cai
Deborach Breiter
Ruomei Feng
Termen
(2)
Destination marketing
Toeristische info
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Measuring the effectiveness of US official state tourism websites
Vakartikel
01-01-2010
Bloggers' reported tourist experience: their utility as a tourism data source and their effect on prospective tourists
Vakartikel
01-01-2010
Negative symbolic aspects in destination branding: exploring the role of the 'undesired self' on web-based vacation information search intentions among potential first-time visitors
Vakartikel
01-01-2010
Information source usage among motive-based segments of travelers to newly emerging tourist destinations
Vakartikel
01-01-2007
There is a market for destination information brochures: but is there a future?
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink