Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

Inspiratienota Etion, 2017, 96: Bruggen naar de samenleving: stakeholderbetrokkenheid bij bedrijven

Oorspronkelijke titel: Bruggen naar de samenleving: stakeholderbetrokkenheid bij bedrijven
Bron: etion.be
13-06-2017
Publicatiejaar: 2017 Editie: 96 Aantal pagina's: 12
Externe stakeholders worden steeds meer strategische partners voor ondernemingen. Niet in het minst als kennisantennes over ontwikkelingen in de omgeving van een onderneming, zo blijkt uit een enquête van de ETION-denktank.
Daarin peilden we naar de mate waarin bedrijven externe belanghebbenden betrekken bij hun activiteiten. Die externe betrokkenheid is op het eerste zicht redelijk groot.
 
"Slechts 58% van de bedrijven betrekt regelmatig zijn klanten; 44% betrekt sporadisch concurrenten."…
Bron: https://etion.be/kennisbank/onderzoek-stakeholderbetrokkenheid-bij-bedrijven - 28-06-2021
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Termen(9)
Bedrijfseconomie
Bedrijfsorganisatie
Management
Bedrijfsstrategieën
Overheidsbeleid en ondernemingen
Auteur(1)
Jochanan Eynikel
Uitgever(1)