Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse
Monitor Duurzaam Voedsel 2014: consumentenbestedingen
Oorspronkelijke titel: 2014 Consumentenbestedingen
Bron: Monitor Duurzaam Voedsel 2014: consumentenbestedingen
25-04-2024
Consumenten kopen steeds vaker duurzaam voedsel. De bestedingen van consumenten aan duurzaam voedsel in Nederland zijn in 2014 ten opzichte van 2013 met 18% toegenomen. Het marktaandeel van duurzaam voedsel ten opzichte van totaal voedsel is gestegen van 6% naar 7%. UTZ Certified is zowel in absolute als in procentuele groei de grootste stijger, met een groei van de bestedingen van 66%. Ook Biologisch laat een groei zien van 6%. De kleinere keurmerken Milieukeur en ASC zijn ook aanzienlijk gegro…
Online raadpleegbaar
raadpleegbaar op www.agrimatie.nl
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen