Bron: Monitor Duurzaam Voedsel 2015: consumentenbestedingen
25-04-2024
Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

Monitor Duurzaam Voedsel 2015: consumentenbestedingen

Oorspronkelijke titel: 2015 Consumentenbestedingen
Bron: Monitor Duurzaam Voedsel 2015: consumentenbestedingen
25-04-2024
Publicatiejaar: 2016 Editie: 2015 Aantal pagina's: 14

Consumenten kopen steeds vaker duurzaam voedsel. De bestedingen van consumenten aan duurzaam voedsel in Nederland zijn in 2015 ten opzichte van 2014 met 12% toegenomen. Het marktaandeel van bestedingen aan duurzaam voedsel ten opzichte van de totale bestedingen aan voedsel is gestegen van 7% naar 8%. In 2015 zijn bestedingen aan duurzaam voedsel in alle productgroepen - behalve Dranken - gestegen. De bestedingen aan duurzaam voedsel zijn in 2015 vooral gestegen in het supermarktkanaal (+16%). Oo…

Online raadpleegbaar
raadpleegbaar op www.agrimatie.nl
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Auteur(2)
Katja Logatcheva
Jos van den Puttelaar
Termen(5)
Voedingsindustrie
Consumentengedrag
Consumentengedrag en detailhandel
Duurzame ontwikkelingen
Nederland