Publicatie - Jaarrapport

Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2020

Bron: oostende.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2021 Editie: 2020 Aantal pagina's: 80

2020 was het opstartjaar van de lokale Ombudsdienst in Oostende. Met de oprichting van de Ombudsdienst kunnen Oostendenaars, tweedeverblijvers en bezoekers voor het eerst terecht bij een onafhankelijke Ombudsvrouw wanneer ze klachten hebben over de dienstverlening van de Stad, het OCMW, de Lokale Politie, de autonome gemeentebedrijven (AGSO, AG Mobil-O en Energiehuis), De Grote Post, het Economisch Huis, Buitengoed vzw of Toerisme Oostende.
Dankzij de onafhankelijke klachtenbehandeling van de Omb…

Bron: Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2020, Voorwoord, p. 5 - 28-04-2023
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(6)
Klachtenmanagement
Beleidsevaluatie
Beleidsondersteunende data
Publieke dienstverlening