Publicatie - Beleidsdocument

SERV Rapport, 2024, 6 mei: Achtergrondrapport bij het SERV-advies 'Betere publieke dienstverlening'

Oorspronkelijke titel: Achtergrondrapport bij het SERV-advies 'Betere publieke dienstverlening'
Bron: serv.be
06-05-2024
Publicatiejaar: 2024 Editie: 6 mei Aantal pagina's: 337

In een achtergrondrapport brengt de SERV de situatie van de Vlaamse publieke dienstverlening aan burgers en ondernemingen in kaart. Hieruit blijkt dat de nadruk de laatste jaren steeds meer op digitale dienstverlening is komen te liggen. Gezinnen krijgen het Groeipakket bijna volledig automatisch toegekend, de aanvraag voor een premie om een warmtepomp te installeren of voor een omgevingsvergunning verloopt digitaal. 

Vlaanderen legt voor haar dienstverlening de nadruk op click-call-connect. Dat…

Bron: https://www.serv.be/serv/persberichten/onlinedienstverlening-vlaamse-overheid-sterk-verbeterd-gebruiker-moet-nog-meer-centraal-staan - 06-05-2024
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Is editie van
Termen(4)
Beleidsadvisering
Publieke dienstverlening
Online dienstverlening