Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

SMI Barometer 2023: Hoe ervaren Vlaamse jongeren branding en influencermarketing via sociale media?

Oorspronkelijke titel: How do Belgian youngsters experience branding and influencer marketing via social media?
Bron: smibarometer.be
11-05-2021
Publicatiejaar: 2022 Editie: 2023 Aantal pagina's: 63
EN

Arteveldehogeschool en Comeos brengen met de Sociale Media en Influencer (of SMI-)Barometer jaarlijks de adoptie, het gebruik en de evaluatie van sociale media en influencer marketing door Belgische jongeren in kaart. De SMI Barometer is een praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek binnen Communicatie, Media en Design van Arteveldehogeschool.

Met dit onderzoek wil men een antwoord bieden op de vraag: ‘Hoe kunnen Belgische (retail)merken hun impact via sociale media en influencermarketing verho

Bron: https://www.arteveldehogeschool.be/nl/nieuws/influencers-kunnen-zorgen-voor-gezondere-levensstijl - 10-08-2023
Online raadpleegbaar
Enkel gratis raadpleegbaar na registratie
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Is editie van
Auteur(4)
Jeroen Naudts
Ilse Bruwiere
Marijke De Veirman
Eveline Mollaert
Auteur, Redactie(1)
Arteveldehogeschool vzw | Gent
Termen(6)
Marketingtrends
Sociale media
Sectoranalyses
Vlaamse samenleving
Consumentengedrag