Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

SMI Barometer 2024: Hoe ervaren Vlaamse jongeren branding en influencermarketing via sociale media?

Oorspronkelijke titel: SMI Barometer: Social media & influencer marketing insights
Bron: arteveldehogeschool.be
26-06-2024
Publicatiejaar: 2024 Editie: 2024 Aantal pagina's: 63
EN

Arteveldehogeschool en Comeos brengen met de Sociale Media en Influencermarketing (of SMI) Barometer jaarlijks de impact van sociale media en influencer marketing in België in kaart. De SMI Barometer is praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek binnen Communicatie, Media en Design van Arteveldehogeschool.  

 

Bron: https://www.arteveldehogeschool.be/nl/onderzoek-en-samenwerking/onderzoek/communicatie-media-design/sociale-media-en-influencer-marketing - 10-08-2023
Online raadpleegbaar
Enkel gratis raadpleegbaar na registratie
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Is editie van
Auteur(5)
Marijke De Veirman
Eveline Mollaert
Annelore Deprez
Kristof Delhez
Laurien Desimpelaere
Auteur, Redactie(1)
Arteveldehogeschool vzw | Gent
Termen(6)
Marketingtrends
Sociale media
Sectoranalyses
Vlaamse samenleving
Consumentengedrag