Publicatie - Jaarrapport

Brugse Ombudsman Jaarverslag 2018

Bron: brugge.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2018 Editie: 2018 Aantal pagina's: 259

De Ombudsman onderzoekt en bemiddelt in klachten van burgers over diensten van het stadsbestuur, de lokale politie, het OCMW en de intercommunales.

De belangrijkste vaststellingen uit het jaarverslag 2018 zijn:
1. Minder klachten maar vaak terecht
De dienst Ombudsman werd in 2018 gecontacteerd door 1.137 burgers. Dat is een daling met 13,3 procent in vergelijking met 2017. Zowel het aantal tweedelijnsklachten als het aantal contacten in de onmiddellijke dienstverlening verminderden. Er werden 26…

Bron: Brugse Ombudsman Jaarverslag 2018, p. 11-12 - 28-04-2023
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Klachtenmanagement
Publieke dienstverlening