Publicatie - Tijdschrift

Holland Management Review, 2024, 210: Een strategische kijk op marketing en sales

Bron: hmr.nl
24-06-2024
Publicatiejaar: 2024 Editie: 210 (april-juni) Aantal pagina's: 82

o.a.

  • Een strategische kijk op marketing en sales
  • Het veranderende speelveld van marketingcommunicatie in de betekeniseconomie
  • Demarketing voor de benodigde transformatie van marketing
  • Wij zijn een familiebedrijf! Maar (hoe) communiceren we dat?
  • Biedt de strategische marketing hoop op een betere wereld?
Bron: Holland Management Review, 2024, 210 - 04-07-2024
Online raadpleegbaar
Enkel raadpleegbaar via betalende login
Fysiek in de collectie

Geselecteerde artikels (2)

Vakartikel
Publicatiedatum 03-06-2024

Aan de slag met een inclusief hybride werkbeleid

Het hybride werken biedt medewerkers met een arbeidsbeperking veel mogelijkheden. Maar dit moet wel worden ingeregeld en uitgewerkt. Een inclusief hybride werkbeleid vereist een integrale aanpak binnen de organisatie. Daarnaast is het cruciaal dat teams...
Vakartikel
Publicatiedatum 01-06-2024

Wij zijn een familiebedrijf! Maar (hoe) communiceren we dat?

Familiebedrijven hebben een geweldige kans om een onderscheidende identiteit uit te dragen en daarmee een voordeel te creëren ten opzichte van concurrenten. Toch blijken er grote verschillen te zijn in de mate waarin en de manier waarop zij zichzelf als...