Publicatie - Jaarrapport

Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2022

Bron: oostende.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2023 Editie: 2022 Aantal pagina's: 80

Voor het derde jaar op rij konden Oostendenaars, tweedeverblijvers en bezoekers terecht bij de lokale Ombudsdienst Oostende als ze geen gehoor kregen na een klacht over de dienstverlening van de Stad, het OCMW, de Lokale Politie, de autonome gemeentebedrijven (AGSO, AG Mobil-O, AG Renov’O en Energiehuis), De Grote Post, het Economisch Huis, BuitenGoed Oostende of Toerisme Oostende.
In dit jaarverslag blikken we terug op 2022 en brengen we verslag uit over de tweedelijnsklachten die werden onderzo…

Bron: Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2022, Voorwoord, p. 5 - 28-04-2023
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(6)
Klachtenmanagement
Beleidsevaluatie
Beleidsondersteunende data
Publieke dienstverlening